Épp írtam Melindának tegnap, hogy a madarak reggel úgy csicseregtek, mintha ez is csak egy olyan nap lenne, mint a többi. Hát nem tudják, hogy egy világ omlott össze bennem?

Kitaláltam egy vadi új kezdeményezést, amit egy hagyományteremtő rendezvénynek szánok. A név: Angoltanulók Országos Konferenciája. Mert nem igazság, hogy csak angoltanároknak szerveznek ilyen alkalmakat! Az angoltanulóknak is jár egy nap csak saját magukra, a saját fejlődésükre! És ráadásul szenzációs előadókat találtam.

Nemcsak egyszerűen szaktekintélyeket, hanem igazán jó előadókat is! És rettentő nehéz ilyen embert találni ám! Mert valaki vagy sokat tud, vagy nagyon jól tudja átadni azt, amit tud. A kettő ritkán találkozik. Az egyik előadó, Kata történeteit például máig rendszeresen mesélem baráti társaságban, leírtam már az angolnyelvtanitas.hu blogjában,  tanulmányokban. Kata és én ugyanazon a konferencián adtunk elő egyszer, és irigykedve hallgattam az előadói stílusát. Plusz igazán sokat tud a motivációról. Na, ő is jön! Viszont sajnos, néha masszív falakba ütközöl. Ekkor pedig két lehetőséged van: vagy tovább próbálkozol, és még ütődöttebb leszel, vagy meghátrálsz, és megkerülöd. Hát én az utóbbit választottam.

December 4-ét tűztem ki időpontnak, amit elég nehéz volt ráadásul egyeztetni. Aztán megtudtuk, hogy két fontos rendezvény is erre a napra esik. Először nem aggódtam nagyon. Aztán kezdett melegedni a helyzet. Mindez persze egy délután-este-éjszaka alatt játszódott le. És sok huzavona után egyszerűen nem maradt más lehetőség, minthogy az utolsó pillanatban időpontot változtassunk. Ez persze önmagában trükkös volt, mert ugye decembertől január végéig vizsgaidőszak van, vagyis a legjobb időpont minden előadónak a december után csak a február. Ami jó messze van. Ráadásul már jó páran jelentkeztek a konferenciára, és várták is. Lívia, egy régi vevőnk ezt írta: „Nagyon sajnálom, hogy elmarad a konferencia, mert pont jókor jött volna.” Való igaz: az év vége mindig kicsit motiváció-szegény időszak a tanulás szempontjából. Inkább kivárunk, leeresztünk, és tartalékoljuk az energiákat az év elejére, amikor tiszta lappal kezdünk. Pedig nem kéne. Minden nap ugyanolyan jó az újrakezdésre, mint az előző vagy a következő.

Úgyhogy a mai nappal újrakezdjük a konferencia szervezését. És ahogy kész minden, újra megnyílik a jelentkezési lehetőség egy még izgalmasabb eseményre. Ugyanis mivel több időnk van, hozunk be még egy-két szórakoztató programot pluszban. Ennyi minimum jár.

Szerző: angolnyelvtanitas.hu  2010.11.18. 13:35 1 komment

Címkék: rendezvényszervezés

A bejegyzés trackback címe:

https://angolnyelvtanitas.blog.hu/api/trackback/id/tr802457084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ágica76 2010.11.19. 09:21:28

Szeretném kiemelni Gabi egy mondatát, ami az élet minden területén jó iránytű.
"Minden nap ugyanolyan jó az újrakezdésre, mint az előző vagy a következő."
süti beállítások módosítása