Pár éve találtam meg Sasvári Rudolf könyvét az üzleti hírszerzésről. Érdekesnek tűnt, főleg, mert az "ügynöktartás" technikáját akkoriban aktívan alkalmaztam piaci információk szerzésére, és azt vártam a könyvtől, hogy tökéletesíthetem.

Félig a könyv hatására, úgy egy éve elhintettem egy hamis információt egy akkoriban engem agresszívan kritizáló versenytársamnak. És rögtön utána észrevettem, hogy ez a hamis információ visszaköszön a blogomban a kommentek között. Egy ilyet ki is vágtam:

dezinformálás.PNG

 

Melegen ajánlom a technikát mindenkinek! Ferdíts el egy tényt, és add tovább egy olyan csatornán, amit a versenytársad olvas...és csodálkozz! :)

Szerző: angolnyelvtanitas.hu  2012.06.17. 12:53 Szólj hozzá!

Címkék: versenytársak

A bejegyzés trackback címe:

https://angolnyelvtanitas.blog.hu/api/trackback/id/tr104593704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása