fail.jpgTegnap láttam egy szomorú dolgot.

Egy versenytársam lefoglalta az angolpluszmagazin.hu domain nevet, csak mert a hírlevelemet Angol Plusz Magazinnak neveztem el.

Első vad gondolatom az volt, hogy vajon ennyire rosszul megy az üzlete?

Először eléggé lenyomott, megmondom őszintén. Ha ez volt a cél, gratulálok, sikerült!

Egy jó fél órát azon keseregtem, hogyan fogunk bármit is tenni ezért az országért, a nyelvtanulókért, ha ilyen kicsinyesek vagyunk mi, piaci szereplők? Ha egymás torkának ugrunk vélt sérelmekért?

Az a mázli, hogy ilyenkor mindig átveszi az uralmat egy másik énem, amelyik az engem ért támadásokból táplálkozik. És egész este dolgoztam egy új projekten. 

Mindenesetre sok sikert kívánok az új domain névhez! Remélem, valami igazán jót sikerül összehozni rajta! :)

Szerző: angolnyelvtanitas.hu  2012.06.25. 10:01 Szólj hozzá!

Címkék: versenytársak

A bejegyzés trackback címe:

https://angolnyelvtanitas.blog.hu/api/trackback/id/tr264609388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása